Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

Gewährleistung von konformen Mitteilungen in Finanzdienstleistungen

Herausgegeben von: RingCentral

Die Pandemie hat das Geschäft auf unzureichende Weise umgestaltet, keine so viel wie die Kommunikation von Menschen. In wenigen Monaten übernahmen Mitarbeiter der Finanzinstitute (FI) die elektronische Mehrkanalkommunikation - einschließlich Audio (Telefon), Video, SMS/SMS und Messaging -, was sonst möglicherweise ein Jahrzehnt dauert. Es überrascht nicht, dass diese schnelle Rollout die Compliance -Gruppen bei vielen FIs betont hat, die zur Überwachung und Archivierung der internen Kommunikation und derjenigen mit Kunden erforderlich sind und Berichte für Aufsichtsbehörden erstellen müssen
Download jetzt, um herauszufinden, wie einheitliche Kommunikationsplattformen die Einhaltung, Zusammenarbeit und das Engagement ermöglichen.

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu RingCentral Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. RingCentral Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen Datenschutz@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Typ: Whitepaper Länge: 11 Seiten

Weitere Ressourcen von RingCentral